eiwit dieet
 

Verantwoord alternatief

Nieuwste afslankprodukt van 2009.
Snel en verantwoord 5 of 10 kilo afvallen?


Klik hier voor meer info

Ervaringen alternatief voor Bananen dieet

Ik was al 13 jaar met mijn gewicht aan het jojo-en. Toen een vriend van mij de produkten van ThermoCare aan mij voorstelde was ik in eerste instantie erg skeptisch. Maar hij had gelijk! Met dit programma ben ik maar liefst 37% van mijn gewicht kwijt geraakt, en ben van kleding maat 46 naar een maatje 38 gegaan.

Rose-Marie


Ik gebruik de produkten nu een week en voel me prettig en ben al 5 kilo afgevallen. Hiervoor heb ik al vele pogingen ondernomen, maar nog nooit ging het mij zo makkelijk af. Ik heb totaal geen hongergevoel en dat was toch wat mij iedere keer weer opbrak.

Caroline


Bananen dieet

Wat u moet weten over het Bananen(morning) dieet

Dit dieet is gebaseerd op het boek: 'The morning banana diet' en in Japan razend populair.

Het principe van dit dieet is dat je elke dag een of meer bananen als ontbijt neemt:

  • eet alleen rauwe, ongekookte en niet bevroren bananen;
  • sommige diëten staan toe om bananen te vervangen door ander fruit, maar deze diëten stellen vervolgens dat je slechts één soort fruit per keer neemt;
  • Als je na 15 - 20 minuten nog steeds hongerig bent, mag je iets anders eten;

Voor lunch en diner mag je alles eten wat je maar wil

  • het diner mag niet later worden genuttigd dan 8 uur 's avonds (6 uur is beter;
  • Er is geen limiet aan wat en hoeveel je mag eten. Ook gefrituurd eten is ok;
  • Je mag GEEN dessert nemen.
  • Als je wat eet, moet je stoppen als je verzadigd bent. Niet als je vol zit !

Het enig toegestane drinken is water

  • bij voorkeur mineraalwater;
  • het water moet op kamertemperatuur zijn;
  • De hoeveelheid water is ongelimiteerd al moet je niet teveel water drinken;
  • drink het water in kleine slokken en drink geen water om eten mee door te spoelen;
  • bij sociale gelegenheden is het drinken van wijn of bier toegestaan;

Middags snacks:

  • Rond 3 uur is het toegestaan om een zoete snack te nemen zoals chocolade of een koekje;
  • IJs of chips zijn niet aan te bevelen;
  • Sommige mensen nemen fruit als snack, maar als je trek in iets zoets hebt, is het beter om daar aan toe te geven;

Als je na het diner trek hebt is het mogelijk om een tweede snack te nemen of vers fruit. Dit mag echter geen gewoonte worden.